כולנו מעוצבים על ידי החוויות שלנו להפוך למה שאנחנו היום. אם יש לך ילד, זה לא מוקדם להתחיל לבנות את כישורי המנהיגות האלה כדי לעורר ביטחון עצמי ולהציב אותם בדרך להצלחה. כישורי מנהיגות הם תכונות שילדים יכולים לשאוף אליהם וגם לשתף אחרים בדרכם ולעודד אותם. באמצעות כישורי מנהיגות תוכלו לעודד התנהגות חיובית, כבוד, סבלנות ויצירתיות ועוד.
אז … איך אנו מלמדים את ילדינו להיות מנהיגים?
ישנם מוצרים מהנים וקלים לשימוש כדי לטפח את פוטנציאל המנהיגות אצל ילדיך. כל ילד יכול להיות מנהיג עם הכלים הנכונים שיעניקו השראה, מוטיבציה ותאתגרו את הפוטנציאל הגבוה ביותר של הילד. באמצעות שאלות אלה תוכלו לשוחח בקלות עם ילדכם על איכויות מנהיגות ומדוע הם כלים חשובים שיש להתבגר בהם. כיצד הם יכולים להשתמש בתכונות מנהיגות בבית עם הוריהם? איך הם יכולים להיות מנהיגים בבית הספר? והכי חשוב, איך ילדים יכולים להשתמש בכישורי מנהיג כדי לבנות תקשורת בין אישית חזקה עם חברים ליצירת קשרים וקשרים מתמשכים?
איך הלמידה להוביל תועיל לילדך?
בעזרת מוצרים כמו כרזה,ספר וחפיסת קלפים, ילדכם יכול להתחיל להגדיר מהי משמעות המנהיגות עבורם. כניסה לדיונים עמוקים וניצול הכלים עם ילדכם מעודדת חשיבה מעמיקה יותר באמצעות תיאורי מאפייני מנהיגות. הם גם מספקים לילד שלך הזדמנות לסיעור מוחות בדרכים שלהם ליישם מאפיינים אלה בחיים האמיתיים. חשוב כל כך להעצים אותם בידע של דרכים בהן הם יכולים להיות מנהיגים.
התבוננות בכרטיסי המנהיגות ולהצביע על תכונות שלילד שלך כבר יש זו דרך טובה להתחיל את הדיון. לחשוב על דרכים בהן אתה כהורה יכול לטפח את ילדך לפתח כמה מתכונות המנהיג, חשובה לא פחות. אתה יכול לעשות דברים מהנים כמו להדפיס את איכות המנהיגות המועדפת על ילדך על חולצת טריקו או שילדך יכול לצייר תמונות כיצד נראה להם מנהיג. עידוד ילדכם להיות כל מה שהם יכולים מראה לילדיכם כמה הם מוערכים, כך שילדכם הכין רשימה של דברים שהם רוצים לעשות או להיות כשהם גדולים יותר. הרשו להם להשתמש בדמיונם ואל תדאגו אם הם טועים, זה עוזר לילד ללמוד התמדה וחוסן. מתן אישורי ילדכם עוזר לו לבנות על החלומות האלה על מה שהם רוצים להיות. אל תשכח לתת למשוב שלך גם משוב חיובי בכל פעם שאתה רואה תכונות מנהיגות שמופגנות בבית, אצל חברים או בבית הספר.
האם הילד שלי הוא מנהיג?
שאלתי את עצמי את השאלה הזו במשך 11 השנים האחרונות ועדיין אין לי תשובה. אני רואה תכונות של כישורי מנהיג אצל בתי לפעמים ופעמים אחרות אני תוהה מה היא חושבת. כשקיבלתי את הכטיסיות התרגשתי לגלות שזה הזמן המושלם בחיי בתי לפתח את הכישורים הללו (אבני בניין) וזו הדרך המושלמת לעשות זאת. ראשית הראיתי לה את הכרזה עם עשרת הטיפים המובילים ושוחחנו על איכויות שכבר יש לה. אמרתי לה שהיא אמינה ושאני אוהבת איך שהיא תמיד אומרת לאמא את הדברים שקורים, גם אם זה אומר שהיא עלולה להיכנס לצרות. אמרתי לה איך אני אוהב את ההמצאה והדמיון שלה כשהיא שיחקה עם חברים או אפילו לבד. אני חושב שזה נהדר שכילדה לשני בנים בוגריםן היא מתיידדת בקלות עם כולם, אוהבת לשתף ואוהבת לכלול את כולם במשחקים שלה. לבסוף, יש לה רמה גבוהה של אנרגיה שכמותה לא ראיתי מעולם, וש- רוח זו מעוררת השראה ומניע אחרים בסביבתה. בקיצור, כמו כל אמא, אני חושבת שלבת שלי יש כמה תכונות מדהימות.
אחרי שהשכבתי אותה באותו לילה, ניסיתי אחרי סיעור מוחות לטפח אותה לפתח כמה מיומנויות המנהיג האחרות. החלטתי לבחור מיומנות אחת מדי יום לדבר עליה ברכב בדרך הביתה מבית הספר. עשינו את זה כמעט כל יום ואחרי כשבוע שמתי לב שהיא תספר לי סיפור של משהו שהיא עשתה בבית הספר באותו יום שהיה כמו "להיות מנהיג". בכך שדיברתי על זה כלאחר יד לעתים קרובות כל כך, זה הפך לחלק מהמחשבה היומיומית שלה. אהבתי לשמוע איך היא משתמשת בכישורים האלה בחברות שלה, במערכות יחסים אחרות ואפילו עם המורים.
אחרי שהשכבתי אותה באותו לילה, ניסיתי לסיעור מוחות בדרכים לטפח אותה לפתח כמה מיומנויות המנהיג האחרות. החלטתי לבחור מיומנות אחת מדי יום לדבר עליה ברכב בדרך הביתה מבית הספר. עשינו את זה כמעט כל יום ואחרי כשבוע שמתי לב שהיא תספר לי סיפור של משהו שהיא עשתה בבית הספר באותו יום שהיה כמו "להיות מנהיג". בכך שדיברתי על זה כלאחר יד לעתים קרובות כל כך, זה הפך לחלק מהמחשבה היומיומית שלה. אהבתי לשמוע איך היא משתמשת בכישורים האלה בחברות שלה, במערכות יחסים אחרות ואפילו עם המורים.
הכרטיסיות והספר זה באמת הסביר דרכים להיות מנהיג. אהבנו להסתכל יחד על ההגדרות והתמונות. לאחר כל עמוד, דיברנו כיצד נוכל ליישם כל תכונה בחיים האמיתיים.
לבסוף, השימוש בקלפים היה הטוב ביותר. סחבתי אותם איתי למסעדות ובכל פעם שהיו לנו כמה דקות בלי מה לעשות, שלפתי כרטיס והגדרנו את התכונה הזו יחד, אותה הכרנו מקריאת הספר. אחר כך השתמשנו בחלל האחורי ובתי כתבה (בעזרתי) כיצד היא יכולה ליישם את המאפיין הזה בחיים האמיתיים וכבר היו לה כמה שאהבה במיוחד מספר# 19 ו- # 20, לצחוק ולהיות חברה היא עושה את שניהם!
במבט ראשון, כל הכלים האלה נראו מעט מתקדמים מדי עבור ילדתי בת התשע, אבל מה שגיליתי באמצעות ניסויים זה איך הדיבור על כל מיומנות מנהיגה בפני עצמה ולדון בה שוב ושוב בדרכים שונות, עזר לבתי להבין באמת. המשמעות העמוקה יותר של כל תכונה. היא רצתה ללמוד כיצד להיות השפעה חיובית! היא רצתה לבנות את הביטחון העצמי שלה! והכי חשוב שהיא רצתה אתגרים חדשים. זה היה דבר נהדר לגלות. לעתים קרובות אנו מרגישים שילדינו עושים יותר מדי ויש להם יותר מדי פעילויות, שיעורים מחוץ ללימודים או תאריכי משחק, אך הם רוצים להיות מאותגרים ולצמוח כקטנים. כל כך חשוב לבריאותם ולרווחתם להתחיל לעודד את כל הדברים החיוביים הללו בחייהם עכשיו ולתת להם את הכלים להיות מבוגרים מצליחים. אני חושב ש- להיות מנהיג
COOL CAT LEADS הוא מוצר נהדר והייתי בהחלט ממליצה להורים ולמורים ליישם אותם בבית ובכיתה. כל ילד צריך להיות מנהיג! זה יכול לחולל מהפכה בעולם!
תוכל למצוא מוצרים של COOL CATS LEAD באתר www.coolcatslead.com כדי לעזור לילדך להיות מנהיג.